Content Marketing
Pisanie tekstów jest dla nas przyjemnością, a to z pewnością jest warunek konieczny do powstawania przekazu ciekawego w formie i efektywnego w treści. Content marketing to jedno z ciekawszych narzędzi PR, które pozwala budować pozytywny wizerunek firmy poprzez wykorzystanie jej zasobów wiedzy i doświadczenia w danej kategorii.
Jeśli działasz na rynku wiele lat i w swojej kategorii czujesz się specjalistą, pokaż to w komunikacji! Tworząc treści poradnikowe, pomożesz Twoim obecnym i potencjalnym klientom zrozumieć nie tylko istotę działania firmy, lecz także całej kategorii. Jak będziesz dla nich przewodnikiem po tematach trudnych, staniesz się liderem.
Content marketing to m.in. pisanie blogów firmowych i tworzenie wirtualnej przestrzeni, gdzie znajdują się porady i merytoryczne komentarze. Powinny one dotyczyć nie bezpośrednio firmy i jej produktów, ale wszystkich tematów związanych z daną branżą i potrzebami klientów. Opowiadanie o produkcie nie wprost, lecz językiem porad, inspirujących zdjęć i wypowiedzi ekspertów pozwala czytelnikom nabrać zaufania do marki i sygnowanych nią produktów. Jeśli dzieje się to na platformie, która jest powszechnie dostępna, z czasem Twoje treści staną się ważnym źródłem informacji w całej kategorii.
Piszemy:
- teksty poradnikowe oparte na materiałach przekazanych przez klienta lub pochodzących z zewnętrznych źródeł
- teksty na blogi firmowe
- treści do folderów
- komentarze do badań
Materiały poradnikowe umieszczamy na platformie PROWLY.COM, co pozwala nam także na dystrybucję treści do wybranych group np. mediów, kluczowych klientów lub partnerów biznesowych oraz śledzenie statystyk i efektywności każdej wysyłki. Jednocześnie w tej aplikacji możliwe jest zintegrowanie komunikatów poradnikowych oraz wpisów pochodzących z wybranych kanałów social media.