p r warszawa
Tworzymy przyjazną przestrzeń komunikacji
firmy pr warszawa
Działamy spójnie ze strategią marki
agencja pr warszawa
Budujemy relacje, opieramy się na zaufaniu

Fargotex Group to dystrybutor materiałów meblowych, tkanin dekoracyjnych oraz dywanów. We współpracy z producentami z różnych części świata tworzy autorskie kolekcje, które charakteryzuje bogactwo struktur, kolorów i stylów. W swoim portfolio posiada m.in. łatwoczyszczące materiały meblowe Magic Home i tkaniny dekoracyjne Cosmonova.

 

Projekt:

Współpraca z Fargotex Group koncentrowała się na działaniach komunikacyjnych, których celem było przede wszystkim wyróżnienie marki Magic Home na tle konkurencji i dotarcie z komunikatem do grupy docelowej, czyli osób planujących zakup mebli tapicerowanych. W szerszym aspekcie komunikacja miała na celu także pokazanie, że utrzymanie nienagannej czystości mebli wypoczynkowych jest możliwe w każdym domu – wystarczy sięgnąć po produkty o odpowiednich parametrach.

 

Działania:

Ambasadorką kampanii Magic Home została Małgorzata Rozenek-Majdan, osoba powszechnie kojarzona z dbałością o czystość i dobry styl. Wykorzystanie jej wizerunku odbyło się na dwóch głównych płaszczyznach. Po realizacji sesji zdjęciowych z gwiazdą, przygotowane zostały materiały wspierające sprzedaż w punktach dystrybucji tkanin Magic Home. Jednocześnie niezwykle ważne było zaprezentowanie „w akcji” tego, jak działają tkaniny łatwoczyszczące. Osobiste doświadczenie działa dużo skuteczniej niż komunikat słowny lub nawet obrazkowy. Dlatego w trakcie trwania kampanii realizowane były warsztaty dla branży (Targi Meble Polska), dla konsumentów w salonach sprzedaży oraz dla mediów.

Na tym ostatnim spotkaniu agencja zgromadziła w sumie 30 dziennikarzy mediów wnętrzarskich, poradnikowych i lifestylowych. Mogli oni nie tylko przeczytać o produkcie, lecz także go dotknąć oraz wspólnie z Małgorzatą Rozenek-Majdan przetestować.

Równolegle prowadzone były tradycyjne działania media relations: indywidualne spotkania z dziennikarzami i prowadzenie biura prasowego. Regularnie przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych oraz materiałów poradnikowych wzbogaconych o doskonałe zdjęcia. Wielu dziennikarzy podkreślało, że jakość otrzymywanych materiałów graficznych (także katalogów i folderów marketingowych) stanowi dla nich dużą wartość. Całej kampanii towarzyszyła obserwacja rynku mediów pod kątem zainteresowania przesyłanymi materiałami i wyodrębnienie mniejszych grup docelowych, do których łatwiej było dotrzeć z odpowiednio dostosowanym komunikatem.

 

Efekty:

Na spotkaniu prasowym „Warsztaty czystości z Małgorzatą Rozenek” pojawiło się 30 osób, czyli 100% planowanej frekwencji. Bezpośrednio po spotkaniu prasowym pojawiały się relacje z „Warsztatów Czystości” m.in na portalach wnętrzarskich (ladnydom.pl), branżowych (biznesmeblowy.pl, meble.com.pl), lifestylowych (plejada.pl), a także wywiady (domosfera.pl). W tym kontekście niedługo później zaistniały w mediach także materiały PR o kolekcji Magic Home, których atrakcyjność zwiększały towarzyszące im opinie i komentarze Małgorzaty Rozenek-Majdan. W sumie przez 5 miesięcy kampanii wygenerowanych zostało ponad 100 publikacji, których ekwiwalent wynosił blisko 900 tys. zł.

 

 

 

firmy pr warszawa

ul. Włodarzewska 59D/35
02-384 Warszawa

mail: kontakt@4public.pl
tel: +48 691 360 576

Zapraszamy do kontaktu !

Zaufali nam

Realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin

© 2016 4Public.pl Agencja PR Warszawa. Wszystkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.