Media Relations
Kontakty z mediami dla każdej firmy stanowią wyzwanie. Współczesne oczekiwania nie tylko przedstawicieli mediów tradycyjnych (prasa, radio, telewizja), lecz także dziennikarstwa obywatelskiego, blogosfery i aktywnych użytkowników mediów społecznościowych stwarzają zupełnie nowe wyzwania. Zakres pojęcia media zdecydowanie się rozszerzył, dlatego komunikacja zewnętrzna powinna być wielowymiarowa. Naszym klientom pomagamy poruszać się w tej złożonej materii, tworząc materiały dedykowane dla poszczególnych kategorii odbiorców i budując relacje z liderami opinii w obszarze danej grupy docelowej.
W zależności od zleconego nam projektu rolą agencji PR może być szeroka komunikacja oparta o wszystkie kanały dotarcia do grupy docelowej lub komunikacja selektywna. Współczesne media to już nie tylko redakcje z siedzibą w Warszawie i największych miastach Polski. To często pojedynczy liderzy opinii, którzy przez swojego bloga tworzą skuteczną sieć komunikacji z tysiącami odbiorców.
W ramach działań media relations:
- spotykamy się z dziennikarzami, by opowiedzieć o Twojej firmie czy produkcie,
- redagujemy i regularnie dostarczamy mediom informacje prasowe dotyczące kluczowych wydarzeń w Twojej firmie,
- wysyłamy do przedstawicieli mediów zestawy kreatywne, które pozwalają zakomunikować o twojej firmie/produkcie w sposób niestandardowy,
- organizujemy spotkania prasowe, na których eksperci Twojej firmy prezentują nowości,
- poszukujemy przestrzeni w mediach, gdzie informacja o Twojej firmie/produkcie może zostać opublikowana w ciekawym kontekście,
- współpracujemy z blogerami przy tworzeniu autorskich sesji, nagrań i prezentacji,
- udostępniamy Twoje produkty przedstawicielom mediów na potrzeby testów lub sesji zdjęciowych,
- dostarczamy dziennikarzom komentarze ekspertów Twojej firmy.
Stajemy się ambasadorami Twojej firmy wobec mediów i liderów opinii.